​بازگشت از یک شکست

اپل چگونه از پس یک ورشکستگی بزرگ بر آمد؟

در دهه 80 ، غول معروف فناوری در آستانه ورشکستگی قرار داشت. در آن زمان ، رسانه ها پیش بینی مرگ این شرکت را داشتند که سالانه یک میلیارد دلار ضرر می کرد.

پس از اینکه اپل فهمید که با ترک استیو جابز اشتباه کرده است ، تصمیم هوشمندانه ای برای بازگرداندن او گرفتند. او کار ترسناکی را پیش رو داشت ، اما این مانع او نشد. او به سرعت وارد عمل شد و سه قدم مهم برداشت که همه چیز را برای شرکت چرخاند و آنها را تبدیل به کالای اصلی امروز خود کرد. آنچه استیو جابز انجام داده است:

با "دشمن" - مایکروسافت همکاری کرد. آنها در ازای حقوق حمل مایکروسافت آفیس و اینترنت اکسپلورر در Mac با سرمایه بسیار مورد نیاز (سرمایه گذاری 150 میلیون دلاری) به نجات اپل آمدند.​​​​​​​

پیشنهادات اصلی محصولاتشان را میخکوب کنید. آنها پس از دیدن موفقیت مداوم با محصولات اصلی خود ، محصولات متنوعی را ارائه دادند. آنها ساخت iMac ، iPod و iPhone را ادامه دادند.

فروشگاه های اپل را افتتاح کرد بنابراین محصولاتشان در بازار در بازار قرار گرفت.

شما بعنوان یک مالک مشاغل کوچک ، احتمالاً به روشی که استیو جابز به روابط بزرگ با شرکت های بزرگ دسترسی داشتید دسترسی ندارید ، اما چند نکته وجود دارد که می توانید از این داستان یاد بگیرید کنید.

عکس العمل های کلیدی از بازگشت اپل

۱: از تصمیم گیری های دشوار نترسید تا کار خود را به مسیر درست برسانید. این به معنای کاهش پروژه های پرهزینه و حذف هزینه ها است.

۲: از آزمایش نترسید. چیز جدیدی را امتحان کن. اگر شکست بخورید ، مشکلی نیست. از آن بیاموزید و به سرعت استراتژی خود را تنظیم کنید.

۳:اگر محصول یا خدمات شما فروش ندارد ، به صفحه نقاشی برگردید. ابتدا اطمینان حاصل کنید که مخاطبان درستی را هدف قرار داده اید و آنها به محصول یا خدمات شما نیاز دارند. اگر مسئله مخاطب نیست ، مطمئن شوید که محصول یا خدمات شما مشکلی را که قصد حل آن را دارد حل می کند. اگر اینگونه نباشد ، وقت آن است که تغییری ایجاد کنید.

۴: افزودن محصول یا خدمات ممکن است تمام نیاز شما برای برگرداندن شماره فروش شما باشد.

منبع:keap.com

​مدت زمان مطالعه : ۱۰ دقیقه