عکاسی تبلیغاتی

photography

چگونه می توان از عکاسی در تبلیغات برای جذب و تشویق مخاطبان استفاده کرد
آخرین به روزرسانی در 16 ژانویه 2020 توسط Paul Boynton در تبلیغات
مدت هاست که تبلیغات و عکاسی با یکدیگر پیوند خورده اند. در واقع ، تقریباً یک قرن است که تبلیغات برای اولین بار از عکاسی برای ارتباط با مخاطب و ایجاد پیوندهای عاطفی استفاده می کند.

تا زمانی که تصاویر به شکلی معتبر صحبت می کنند و بر برخی از مولفه های انسانی ما تأثیر می گذارند ، حتی راه حل های مناسب اما کارآمد مانند تبلیغات عکس های سهام می توانند همان نقش حیاتی را داشته باشند که تصاویر زنده در تبلیغات برای تقریباً 100 سال بازی کرده است.

خوشبختانه برای تیم های تبلیغاتی ، عصر دیجیتال راه حل های موثری را ارائه داده است که می تواند از قدرت ذاتی تبلیغات عکس برای نفوذ و ایجاد تبلیغات تأثیرگذار جذاب و حتی الهام بخش استفاده کند.

هنگامی که در یک کمپین منسجم استفاده می شود که محتوا و لحن را با هم مخلوط می کند ، کیفیت مستقیم و احشایی عکاسی همچنان ابزاری اساسی برای هدایت تبدیل ها و به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه است.

این آگهی تبلیغاتی Smirnoff در انتقال کیفیت های طراوت و افزودن آنها به سری جدید ودکا با کالری کاهش یافته موفق است. در عین سادگی طراحی ، این تصویر زنده به مصرف کننده این امکان را می دهد که تصور کند از یک نوشیدنی خنک در یک روز گرم تابستان لذت می برد: