وقتی صحبت از انجام کار می شود ، تنها چیزی که ثابت است تغییر است. برای داشتن شایستگی در بازار ، بسیار مهم است که مشاغل نیازهای مشتری خود را بدانند و نوآور باشند. هر مشاغل روش خاص خود را برای انجام کاری دارد که ممکن است سالها حتی چندین دهه کار کرده باشد ، اما لزوماً این روشها برای شما بیشتر مفید نیستند زیرا در این جهان که دائماً در حال تغییر است تقاضای مشتری نیز با گذشت زمان تغییر می کند. بهترین زمان برای درک اینکه زمان تغییر است قبل از ضرورت تغییر است. اگر منتظر هستید تا مشتریانتان به شما بگویند که آنلاین حرکت کنید ، دیگر خیلی دیر است. شما آنها را از دست داده اید.

همانطور که می دانیم در این دنیای دیجیتال سازی ، رفتار خرید مشتریان نیز تغییر می کند که باعث می شود کسب و کارها برای دسترسی به مشتریان بیشتر و افزایش دید آنها در بازار ، آنلاین شوند. در این مقاله ، من برخی از ضروری ترین نکات را برای انتقال تجارت آنلاین خود با شما به اشتراک می گذارم. اگر با ساختن وب سایت ها و بازاریابی خود از طریق رسانه های اجتماعی و کانال های سنتی آنلاین کاملاً راحت نیستید ، جابجایی کسب و کار خود به صورت آنلاین کاری ترسناک است. خوشبختانه رم در یک روز ساخته نشد و لازم نیست تجارت آنلاین شما نیز انجام شود. تنها کاری که باید انجام دهید ادامه حرکت به جلو است.

در اینجا 20 نکته اساسی وجود دارد که می توانید برای جابجایی موثر کسب و کار خود در اینترنت دنبال کنید.

انقلاب کسب و کار

قدم های تبدیل کسب و کارهای سنتی به آنلاین 


یکی از مواردی که باید به موقع بدانید که نیازهای بازاریابی یک کسب و کار آفلاین بسیار متفاوت از نیازهای بازاریابی تجارت آنلاین است. ظاهراً شما قبلاً مشتریانی در تجارت آفلاین خود دارید که ممکن است برخی از آنها به مشتریان آنلاین منتقل شوند. اما شما باید در مورد روش های مختلف بازاریابی در اینترنت نیز اطلاعات کسب کنید. این ممکن است شامل شبکه های اجتماعی ، تبلیغات ، پرداخت هزینه برای مشتریان بالقوه یا فقط تلاش برای ایجاد حضور از نوع اقتدار باشد. قبل از شروع بازاریابی آنلاین ، باید بدانید که چه گزینه هایی وجود دارد و چه شرایطی برای کسب و کار و جمعیت شما مناسب است. انجام تحقیقات دقیق بازاریابی به درک موثر نیازها و تقاضای مشتریان در مورد تجارت شما نیز کمک می کند.

تحقیقات بازاریابی خود را انجـــــام دهید :
​​​​​​​

وب سایت خود را بسازید

هنگام انتقال مشاغل آفلاین خود به آنلاین ، ایجاد یک وب سایت جدید باید اولین قدم باشد. وب سایت شما مارک شماست و ساخت وب سایت به این معنی است که با شروع تجارت اینترنتی بهترین قدم خود را نخواهید گذاشت. اطمینان حاصل کنید که هنگام ساخت وب سایت اشتباهات منطقی را به حداقل برسانید و موارد اولیه مانند غلط نوشتاری و غلط املایی را بررسی کنید. مطمئن باشید همه پیوندها کار می کنند. یک چیز کارآفرین آنلاین باید درک کند که اعتبار کسب و کار شما به اندازه کیفیت وب سایت شماست.
در ابتدای کار حتما لازم نیست سایت داشته باشید.میتوانید از شبکه های اجتماعی شروع کنید.

مشاوره در خصوص طراحی سایت

ساخت با کیفیت و جذاب زمان زیادی را می برد ، بنابراین باید هنگام تصمیم گیری برای انتقال تجارت آنلاین خود صبور باشید. اگر حضور جدید شما آماده نباشد ، منطقی نیست. خیلی اوقات ما عجله می کنیم که آنلاین باشیم و با صفحات آزمایش نشده و حتی اشتباهات آشکار به ظاهر آماده نمی شویم. پاهای خود را نکشید ، اما زمان خود را برای تهیه یک وب سایت با کیفیت بالا اختصاص دهید ، حتی اگر این به معنای پرداخت هزینه دیگری برای کمک به شما در روند کار باشد.

خیلــــــی زود وبسایت خود را فاش نکنید

قدم به قدم پیش بروید

وب سایت ها و مارک های پیچیده ای که به صورت آنلاین مشاهده می کنید در وهله اول کل روند ایجاد رعب و وحشت می کنند. لازم نیست پیچیده باشید ، فقط تمیز و مناسب مشتریان باشید. با یک طراحی ساده و حرفه ای شروع کنید و در صورت تمایل به مرور پیچیدگی بیشتری پیدا کنید. گوگل یکی از موفق ترین وب سایت ها در تمام زمان ها است ، و یک آرم و نوار جستجو است. به خاطر داشته باشید که هنگام شروع کار ، اثربخشی کسب و کار مهمتر از کارآیی است.​​​​​​​

مردم وقتی فکر می کنند که به تجارت آنلاین می روند کمی هیجان زده می شوند. آنها می خواهند سودآورترین وب سایت تجارت اینترنتی با تمام ویژگی های جالب را ایجاد کنند. جالب است ، اما مهمترین چیز این است که ثابت قدم باشید. داشتن وب سایت جدید کافی نیست ، باید آن را حفظ کنید. ساختن وب سایتی که در آینده نتوانید آن را حفظ کنید​​​​​​​ منطقی نیست . این وب سایت یکبار سرمایه گذاری نیست اما برای اجرای فعالیت ها و عملکردهای تجاری آنلاین باید دائماً روی آن سرمایه گذاری کنید. قیمت ها و توضیحات باید اضافه و به روز شوند. اطلاعات قدیمی باید حذف و اطلاعات جدید در سایت به روز شود. برای بررسی و نگهداری وب سایت ، فواصل منظمی را تنظیم کنید و هرگز با اطلاعات منسوخ یا پیوندهای خراب مشتری را پس نخواهید داد.

بنابراین ، برنامه ریزیِ مشاغل آنلاین برای نگهداری وب سایت بسیار مهم است ، بنابراین در حین ساختن وب سایت ، فقط باید ویژگی هایی را اضافه کنید که می توانید در طولانی مدت مدیریت و نگهداری کنید.

ثابت قدم باشید

برای سایـــت با درگاه های معتبر پرداخت،کار کنید

اگر فروش آنلاین می کنید ، سه عنصر مهم برای فروش وجود دارد: تصویر کالا ، توضیحات و روند پرداخت. اغلب اوقات صاحبان وب سایت بر روی تصاویر و توضیحات عالی تمرکز می کنند و سپس مشتریان را در هنگام پرداخت از دست می دهند. شما باید بتوانید اطمینان حاصل کنید که مشتریان به وب سایت شما اعتماد دارند و می دانند اطلاعات آنها بی خطر است. با درگاه های پرداخت معتبر کار کنید و انتظار پرداخت هزینه این امتیاز را دارید.

برای موفقیت بلند مدت هر کسب و کار ، ایجاد اعتماد در مشتریان بسیار ضروری است. سعی کنید روند پرداخت در وب سایت خود را تا حد ممکن ساده انجام دهید. بیشتر مشاغل هزینه پنهانی را روی کالای خود اضافه می کنند که به وضوح در قیمت محصول ذکر نشده است ، این اعتماد مشتریان شما را از بین می برد و احتمال دارد که آنها در آینده از شما خرید نکنند. به مشتریان خود وفادار باشید و تجربه خرید آنها را در وب سایت خود بهینه کنید.

هنگام خرید آنلاین ، ممکن است متوجه شوید که مشاغلی که محصول خود را در اینترنت می فروشند باید سیاست بازپرداخت داشته باشند. این روش خوبی برای جلب اعتماد مشتریان نسبت به محصولات شماست.  مشتری چیزی به صورت آنلاین خریداری می کند و راضی نیست. استراتژی بازپرداخت و بازگشت شما چیست؟ فقط تبادل؟ برگشت پول؟ این را زودتر از موعد برنامه ریزی کنید و با یک سیاست مناسب و نمایش داده شده آماده باشید.​​​​​​​

استراتژی بازگشت و بازپرداخت را تدوین کنید

در این مقاله ، برخی از موثرترین نکات را برای انتقال آنلاین تجارت آفلاین خود با شما به اشتراک گذاشته شد. در این دوره مدرن ، آنلاین بودن برای هر کسب و کاری که می خواهد به حداکثر مشتری خود دسترسی پیدا کند ضروری است. شما باید یک تحقیق خوب در زمینه بازاریابی انجام دهید تا بتوانید به طور موثر یک برنامه و هدف برای کسب و کار خود تنظیم کنید. بنابراین می توان گفت که دنیای آنلاین مملو از فرصت های تجاری اینترنتی است که می تواند شاخص موفقیت هر کسب و کاری باشد.
در ضمن فرقی نمیکند از چه ابزاری برای شروع کسب و کار خود استفاده میکنید.در شروع کار خود حتما از نکاتی که ارائه شد ، حتما بهره ببرید.

برای دریافت مشاوره برای شروع کار و یا تحلیل پیج کسب و کارتان به صورت رایگان بر روی دکمه مقابل بزنید.

مشاوره رایگان